tirsdag den 13. september 2011

Ønskeseddel!

Bonjour mes amis :D
Lidt fransk kan man da efter 3 år i folkeskolen :D Haha. Bare vent til jeg er færdig på gymnasiet :)

Desværre ingen neglelak i dag :( Bare lidt om min dag!

I dag var mine to fransk timer aflyst :) Så jeg smuttede ud og shoppe (der ligger et lille center ved siden af mit gymnasie) sammen med en super sød pige fra franskholdet. Og med "shoppe" mener jeg faktisk "kigge"... For jeg har INGEN penge!! :(
Okay det har jeg så, men jeg spare sammen til julen (en dyr tid) og så kommer der også snart 3 fødselsdage, der også lige skal bruges penge til. Og oveni det koster det penge at være social :( :( Så indtil efter jul, er mine køb meget begrænsede.
Men jeg har heldigvis snart fødseldag, så håber på lidt lækre ting :)

Men jeg fandt da nogle ting, jeg kan føje til ønskeseddlen.
En sød brun nederdel med sorte prikker fra H&M og en lækker sort taske fra Pieces :D Så lidt kom der da ud af turen.

Vi har også fået en lektie for, hvor vi skal prøve og få et læserbrev i en avis :) Hvis det lykkedes er der er præmie :D GULDKARAMELLER!! Er faktisk lidt ligeglad med præmien. Syntes nemlig det kunne være superfedt at få et læserbrev trykt. So watch out! Upcoming journalist ;)

Hilsen Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar