lørdag den 10. september 2011

Undskyld!

Undskyld, undskyld, undskyld!
Nu er det over en måned siden jeg sidst har blogget :( Og det er alt for lang tid! Håber der stadig er nogen der kigger forbi siden en gang i mellem.
Har bare haft så travlt med gymnasiet :) Der er kommet mange lektier :( Men også sociale begivenheder har overskygget bloggen, men det vil jeg nu prøve at råde lidt bod på :)
Jeg vil langt fra blogge hver dag, men vil elske at kunne finde tid til et indlæg om ugen. Syntes også der er nogle perioder, hvor jeg bare ikke har neglelak på, og så er det lidt svært at vise jer neglelak :/ Men overvejer lidt om man måske skulle udvide bloggen, så den også handler lidt om tøj m.m. og måske også bare lidt om hvad jeg går og tænker på :D
Hvad syntes I om den ide? Jeg vil elske at høre jeres forslag!

Men jeg har da en lak jeg lige kan vise jer :D

Det er en lækker lilla lak fra e.l.f. der hedder "fushia", der er 1 lag, og jeg er faktisk ikke så glad for den endda :( Syntes slet ikke den komplimentere min mega blege hud, så den kommer jeg nok ikke til at bruge så meget :(

Har overvejet lige at lægge en kort beskrivelse på engelsk i bunden af hvert indlæg, da jeg kan se, at der har været få besøg fra udlandet, og de kan jo ikke forstå dansk :) Vil prøve i en lille periode, og så se om det er noget jeg kan lide, og om der kommer udenlanske læsere til, for ellers er det jo lidt ligegyldigt :)

På gensyn snarest :)

Hilsen Denise

I will try for a period to write a short text on english each time, and see if it's something I like :) But I'm so sorry for my bad english, but I think you can understand it :D
On the picture: A purple polish from e.l.f. named "fushia" 1 coat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar