tirsdag den 4. oktober 2011

En lille pause fra lakken

Ja som overskriften siger, holder jeg lige en lille pause fra neglelaksopdateringer, da jeg har rimelig travlt med gymnasie, og så er neglelak ikke altid på min to-do-list :( Og det er jeg da meget ked af, men sådan er det nu en gang. Min uddannelse er lige lidt vigtiger end neglelak :D (eller meget).
Men så er det jo godt, at det snart er efterårsferie :D Og gæt hvem der har fødselsdag d. 16. oktober (den første søndag i ferien).... MIIIIG!! Og jeg glæder mig som et lille barn. Ved endnu ikke hvad der skal ske, men regner med at få en hyggelig dag med mine forældre og min søster, som gerne må endne med en tur ud og spise. Lykønskninger modtages med kyshånd :D

Men men men... det kan jo være der kommer nogle ikke neglerealterede indlæg, såsom måske endnu et stjæl stilen indlæg :D Har desværre ikke fået nogen respons på om det er noget I kan lide :/ Venter stadig i spænding.. Skal jeg smide nogle flere af dem i hovedet på jer, eller skal jeg bare stoppe mens legen er god??

Håber at vende stærkt tilbage med neglelak i efterårsferien :D

Glade efterårshilsner :D

- Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar