torsdag den 30. juni 2011

GOSH!

Igår var jeg et smut inde i Matas. Og hvad finder man så?? Gosh neglelak!! Og der var 2 for 1, og så kunne jeg jo ikke lade være, især ikke når jeg de sidste måneder har gået og sukket efter Ocean. Så jeg endte med at købe Ocean og Miss Minty.
Jeg har fået taget nogle billeder af lakkene i flasken, og på mit neglehjul, men jeg ser frem til at få dem prøvet på neglene. Men lige nu holder jeg en lille pause, fordi mine negle er lidt triste pga. dårlig behandling, hvilket neglelak nok kun gør værre :(

 Den til venstre er Miss Minty og den til højre er Ocean


Ja, I kan nok regne ud hvilken der er Miss Minty, og hvilken der er Ocean ;) Hvis ikke er den lysegrønne Miss Minty og den blå Ocean. (I må undskylde kvaliteten på billederne, men jeg har et meget gammelt digitalkamera til rådighed, så det bliver ikke meget bedre :( Hvilket er surt, men sådan er det jo bare)

Jeg glæder mig til at få dem flashet ordentligt her på bloggen.

- Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar