lørdag den 2. juli 2011

Nude Nails

For et par uger siden vandt jeg en konkurrence hos Rijah, der er en af mine yndlings neglebloggere :) [se her]
Præmien var 4 neglelakke fra e.l.f. :) Og selv om jeg i forvejen havde 25 e.l.f. lakke, var det ikke nogen af dem jeg havde :O De følgende lakke var: Nude, Passion Pink, Fushia og Matte finisher.
Jeg har endelig fået prøvet en af dem. Nude!

 Her på billedet er der 4 lag, hvilket siger noget om dække evnen. Jeg syntes den er rigtig fin, og kan give et rigtigt sundt look til neglene, hvilket jeg syntes er rigtig fedt, til de dage hvor man bare ikke orker at have en farvet neglelak på.

Jeg fik også lyst til lige at prøve min matte overlak, Matte finisher. Syntes også det blev meget fedt. Den tror jeg virkelig jeg kommer til at få brugt.

Jeg glæder mig til at få flashet de 2 andre :)

- Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar