søndag den 10. juli 2011

Ocean garden

Undskyld at der har været meget stille, men jeg har været i sommerhus med familien, og vi tager derop igen i løbet af ugen. Men tilgengæld vil der være en masse lakke at flashe på bloggen, og jeg har da også endelig fået prøvet den nye GOSH Ocean.

Jeg fik først taget billeder af den 3 dage efter, men den skallede ikke, da jeg både havde brugt base coat og top coat. Jeg bruger Sally Hansen Miracle Cure som base coat, og Sally Hansen Insta-Dri som top coat, og jeg syntes de virker super. Især top coat'en der får lakken til at tørre hurtigere :)

Nåh men her vil der lige komme nogle billeder er GOSH Ocean :D


Desværre kunne jeg ikke rigtig fange farven ordentligt. Den er slet ikke så grøn, den er meget mere blå. Men i hvert fald er den super flot, og kan anbefales!


 Elsker den rose. Vi plantede den da vi købte sommerhuset for mange år siden, og det er fedt at se hvor meget den vokser :)


En gang var det bare en lille rose plante, samme størrelse som dem man køber på planteskolen, men nu er den blevet utrolig stor, det er jo et helt lille træ ;)

Hold humøret oppe, indtil jeg kommer tilbage og flasher mine negle igen :D

- Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar