fredag den 16. september 2011

Depend on me

Hola amigos!

Har endelig fået lagt billederne af Depend lakken over.
Det er Depend nr. 009, som er en superskøn "laksefarvet" lak. Se for jer selv.

(Undskyld den dårlige kvalitet. Det gik lidt hurtigt, og det er taget om aftenen)


Desværre passer den slet ikke til min hudfarve. Min blege hud går meget sjældent til lyse farver :( Det må jeg bare lære at leve med. Heldigvis findes der mange lækre mørke farver :D

For lige at komme med en lille kommentar til valget, så er jeg langt fra tilfreds med resultatet :( Men det er da altid noget at det er fredag. Fordi fredag = WEEKEND, og ofte godt tv.
I aften skal jeg i hvertfald se følgende: Skjulte stjerner, Live fra Bremen og Den blinde vinkel.
Håber I alle får en forsat god fredag, og en super weekend. Jeg håber at få lavet et eller flere indlæg i weekenden, hvis jeg kan nå det (Hader lektier, de stjæler min energi til at blogge)

Au revoir!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar