søndag den 18. september 2011

Stormfuld søndag

Hej igen.
Det blev desværre ikke til noget blogging, da vi åbenbart skulle i sommerhus, hvor der jo intet internet er :( Så det må jeg prøve at gøre godt i løbet af ugen.
Oppe i det dejlige (host host) nordsjælland, har vi haft det, der på godt dansk kaldes lortevejr!!
Det lynede og tornede lige over vores hus. Huset rystede hver gang det tordnede, og det var helt forfærdeligt, så holdt mig inde hele dagen!!

Jeg har desværre ikke særlig meget tid til dette indlæg, da jeg burde være i gang med at lave lektier nu :( (Behøver jeg nævne at jeg hader AFSÆTNING??)

Så da jeg ikke har nogen neglelak at vise jer, vil jeg da bare komme med et link, der kan gøre søndagen lidt sjovere :)

Here you go!

Hilsen Denise :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar