søndag den 25. september 2011

Sick and Sorry

Ja overskriften siger vel lidt sig selv. Jeg er syg og ked af det. Syg ved jeg ikke helt hvorfor, men er ked af det fordi jeg ikke lige har fået blogget.
Kan lige nå at smide et lille indlæg i nakken på jer, inden jeg skal i gang med at lave lektier :D
Har tilbragt weekenden til fødselsdag hos en god veninde :) Så er meget træt i dag, efter en lang nat.

Men vil lige vise en af de lakker jeg virkelig gerne vil eje.

Jeg står virkelig og mangler en god rød neglelak. Den jeg har fra GOSH, holder bare ikke nær så godt som Essie. Så denne står øverst på min liste over neglelak jeg vil have, men nederst på listen over ting jeg mangler :( Fordi tøj er vist en smule vigtigere :) haha

Håber I har haft en super weekend, det har jeg :D

- Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar